
وقبل ما نبدا الحكايه اعرفكم بنفسي انا اسماء عندي 11 سنه متربيه في ملجأ وفي يوم كنت قاعده ودخلت صاحبتي ساره وهي عامله تعدل هىدومها اسماء هو انتي صحيتي امتى وخرجت ليه كده من غير ما تقولي ليا وكنت فين دلوقتي وراجعة شكلك عامل كده ليه ساره وهي رايحه علي السر، ير بتقول بقولك ايه اقفلي التحقيق بتاعك اللي انت فاتحه عليا ده انا عايزه انام ماشي اسماء على فكرة ما ينفعش اللي انت بتعمليه ده وانا هبلغ عنك واعرفهم بكره انت بتعملي ايه في مكتب المدير
-
ممرضة سوقتنوفمبر 14, 2025
-
سوزي الاردنيةأكتوبر 29, 2025
-
فيضان النيل في مصرأكتوبر 3, 2025
-
الطفل ياسينسبتمبر 24, 2025
ساره تبقي ريحتيني والله لو عملت كده بس اعملي حسابك ان مش هيصدقوكي وانتي اللي هتلبىسي مىصيبه ولا انتي ناسيه رقيه واللي حصل فيها ولا ايه يا حبيبتي اسكتي وحطي لسانك في بوقك احسن اسماء يعني المفروض نسكت على البلاوي والقرف اللي احنا شايفينهم دول على فكره حرام كده والله ما ينفعش اللي احنا فيه ده ساره بقولك ايه يا حبيبتي كلي عيش يا اسماء كلي عيش وانا من رايي انك تدخلي له بكره عشان الشغل يخف من عليك شويه بدال ما انتي مترمطة كده اسماء حد الله ما بيني وبين القىرف ده وتاني
يوم كانت استاذ يسري واقف قدام مكتبه ومعاه بنات وعامل يزعق فيهم وجت ابله ياسمين وقالت ياسمين خير في ايه بس يا استاذ يسري انت عمال تزعق للعيال بالطريقه دي كده ليه هم عملوا ايه بس فهمني حضرتك وانا هحل يسري عملهم مهبب يا ابلة ياسمين الاثنين دول ما صلوش الفجر وانا عرفت الكلام ده كويس قوي وعقابهم هيكون شديد معايا ياسمين طيب معلش كلمهم بالراحه يا استاذ يسري وبعدين هم مش اطفال علشان خاطر تعمل فيهم كده يسري يا ابلة علموهم عن سبع واضربوهم عن 10 وبعدين هو انت هتعرفي الكلام ده ازاي ان شاء الله وانت ماشيه لي بشعرك كده وفرحانه بيه اوي ياريتك تسكتي احسن
ياسمين ايه الكلام ده على فكره ده موضوع ميخصكش خالص واخرج زي ما انا عايزه انت سامع ولا لا وهنا زيي زيك ما ينفعش انك تكلمني بطريقه اللي انت بتتكلم بيها معايا دي يسري خلاص يا استاذه النقاش ما بينا انتهى اتفضلي يلا روحي شوفي شغلك وبعدها دخلت وهو قال للبنات يسري بصوت واطي الدار دي بتاعتي انا ولما اقولكم تيجوا الموضه بالليل يبقوا لازم تيجوا انتم سامعين ولا لا اتفضلي انت وهي وانت يا فاطمه لو ما جيتيش النهارده ما تعرفيش انا هعمل فيك ايه وما تروحوش على اواضكم وتتفضلوا تروحوا على المطبخ والشغل اللي في المطبخ كله يخلص وبعدها مشيوا وانا كنت معديه
يسري بت يا اسماء هو انا مش قولت لك اني عايزك ما جيتيش امبارح ليه تشوفيني عايز ايه ولا لازم اتحايل عليكي ولا ايه بالظبط اسماء معلش يا استاذ يسري هو حضرتك بتقول ايه ممكن تعلي صوتك شويه لاحسن انا مش سامعه خالص ودني وجعاني يسري وطي صوتك يا بنت انتي وانا بكلمك ما ينفعش انك تتكلمي معايا بالطريقه اللي انت بتتكلمي بيها دي انت سامعه ولا لا اسماء يا استاذ يسري معلش انا اسفه محتاجه سماعه والله صوتي واطي علي صوتك كده بس شويه ولا اقولك انادي حد من المدرسين يسمعك ويقولي يسري هو انت فاكره نفسك بالطريقه اللي انت بتعامليني بيها دي هتكسبي يعني ده انت ما تعرفينيش انا لو حطيتك في دماغي متعرفيش هعمل فيكي………..
اسماء هوووش انت لو تقدر تعمل معايا حاجه كنت عملتها بس انت عارف كويس قوي ان انا ما بسكتش وفىضحيه ولو فكرت تيجي عليا انا بجد هعرف الدار كلها وسىختك انت سامع ولا لا يسري انت ازاي يا بنت انت هتتكلمي معايا بالطريقه اللي انت بتتكلمي بيها دي انت ما تعرفيش انا مين هنا ولا ايه اسماء امسك بس عليك دليل وهتشوف انا هعمل فيك ايه وبعدها مشيت وراحت ساره جنبه








