
عاصف بصلها پغضب وقال…واحد زيي..اممم…طب شوفي بقى يا حلوه..اولا انا والي زيي هما الي بيأكلو الي زيك..يعني انت وامثالك عايشين من خير الي زينا…ثانيا بقى والاهم احنا بنا اتفاق.. وانا واقف بتساير مع زيك علشانو..فتنفذي علشان تاخدي فلوسك..الفلوس الي هيا الاكسجين بالنسبه للي زيك…فهمتي
مقالات ذات صلة
-
النادلة السوداءنوفمبر 24, 2025
-
اطفئ الأجهزة وستعود ابنتكنوفمبر 24, 2025
-
الطفلة ايسلنوفمبر 23, 2025
-
قال له سأجعل ابنتك تمشي لم يتوقع الأب أن المعجزةنوفمبر 23, 2025
فبراير 21, 2025








